Calendar
M | T | W | T | F | S | S |
---|---|---|---|---|---|---|
« May | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
In tot ceea ce facem, calitatea si imbunatatirea continua a eficacitatii sistemului de management al calitatii din cadrul organizatiei, ne ghideaza actiunile in acoperirea exigentelor clientilor si asteptarilor partenerilor nostri.
PARADISUL VERDE proiecteaza, executa si intretine pentru clientii sai spatii verzi, gradini si terase avand ca scop principal inovatia, iar prin acesta atingerea de noi frontiere.
Preocuparea permanenta a organizatiei este de a oferi inovatie si servicii de cea mai buna calitate pentru a crea spatii personalizate.
Numai impreuna gandind, proiectand si actionand pentru a ne atinge obiectivul vom reusi sa ne indeplinim misiunea. Grija pentru lucrul bine facut, dorinta fiecaruia dintre noi de a-si aduce contributia la succesul proiectului sunt o permanenta preocupare a tuturor angajatilor.
Nu vom renunta niciodata la spiritul tanar ce ne caracterizeaza dintotdeauna si pe care munca noastra il cere in fiecare zi; pentru ca suntem o echipa dedicata, dispunem de resurse si dorinta de mai bine, furnizorii nostri au deplina incredere in parteneriatul pe care l-am construit de-a lungul timpului si dorim dezvoltarea durabila a firmei noastre respectand angajamentele asumate (inovatie si calitate).
Managementul companiei este orientat spre performanta, promovarea dezvoltarea profesionala si individuala a angajatilor sai, acestia fiind considerati, mai mult decat executanti, parteneri in crearea si dezvoltarea afacerii.
Grija pentru lucrul bine facut, incepand cu proiectarea peisagera in conformitate cu cerintele clientului, achizitionarea de material saditor si decor, corespunzatoare calitativ, executarea lucrarilor in conformitate cu proiectele intocmite, livrarea in termen catre clienti, cat si dorinta fiecaruia dintre noi de a-si aduce contributia la succesul organizatiei reprezinta o permanenta preocupare a tuturor angajatilor.
Incurajarea exprimarii ideilor la toate nivelurile organizatiei este o practica uzuala in cadrul filosofiei ce ghideaza managerii acestei companii. Respectul fata de colegi, fata de clienti si, nu in ultimul rand, fata de organizatie este prezent in fiecare zi .